Narty w Alpach z dziećmi

Dzieci uwielbiają wszelkie zabawy na śniegu i sporty zimowe i trudno się temu dziwić. W końcu czas, w którym można korzystać z białego puchu, przynajmniej w przypadku Polski jest dosyć krótki, a same zabawy dostarczają wiele frajdy i śmiechu. Chcąc zapewnić dziecku niesamowite wrażenia i wspomnienia, pozostające z nimi do końca życia, warto zabrać je na narty do światowej stolicy tego sportu, czyli w Alpy. Wiele biur podróży i firm organizujących wyjazdy w te góry, takich jak np. nastok.pl oferuje specjalne programy dla dzieci, podczas których szlifują one swoje umiejętności narciarskie pod okiem profesjonalisty, jednocześnie świetnie się przy tym bawiąc.
Zobacz ofertę wyjazdów na narty z dziećmi!

Narty w Alpach z dziećmi – Courmayeur

Courmayeur to miejscowość znajdująca się po włoskiej stronie Alp, która cieszy się dość sporą popularnością zarówno wśród turystów, jak i narciarzy. To doskonałe miejsce na wspólny wyjazd z dziećmi w trakcie ferii zimowych. Lokalizacja posiada doskonałą infrastrukturę noclegową i narciarską, a także wiele innych atrakcji, z których można skorzystać w przypadku niesprzyjających warunków pogodowych. Co ważne, trasy narciarskie przy Courmayeur znajdują się na zboczach masywu Mont Blanc, dzięki czemu można mieć pewność, że widoki w trakcie przejazdów będą niezapomniane.
Czy wyjazd na narty z dzieckiem może być trudny? – nie z nastok.pl!
Najlepsze wyjazdy na narty z dziećmi!

Narty w Alpach z dziećmi Tonale

Region Tonale to również doskonały kierunek dla wszystkich osób, które planują wybrać się na urlop na narty z dziećmi w Alpy. Doskonale rozwinięta infrastruktura hotelowo-rekreacyjna to gwarancja udanego wypoczynku. Decydując się na wyjazd z nastok.pl, można skorzystać z ich wyjątkowej oferty, jaką jest Alpejska Familiada, w ramach której przygotowane zostało specjalne szkolenie narciarskie dla dzieci. W tym czasie będą one uczyć się jazdy na nartach pod opieką doświadczonego instruktora.

Narty w Alpach z dziećmi – co wybrać?

Ze względu na mnogość opcji do wyboru niektóre osoby, które chcą po raz pierwszy wybrać się na narty w Alpach z dziećmi, mogą mieć nie lada problem z podjęciem decyzji dotyczącej miejsca swojej destynacji. Kluczową kwestią, którą należy wziąć w takim przypadku pod uwagę, są preferencje i potrzeby wszystkich uczestników podróży, a także ich umiejętności w jeździe na nartach. Trzeba więc w pierwszej kolejności zebrać najważniejsze informacje, a następnie można przejść do wyboru oferty.
Zobacz – wyjazdy na narty w Alpy z dziećmi

Opinie klientów nastok.pl

Wybraliśmy się na narty z dziećmi dzięki nastok.pl. Na stronie błyskawicznie znaleźliśmy odpowiadającą nam propozycję wyjazdu, skontaktowaliśmy się z organizatorami i załatwiliśmy wszelkie formalności. Wyjazd był bardzo udany a dzieciaki zachwycone! Polecam serdecznie wszystkim.

Agata

Zawsze marzyłem o tym, aby wybrać się w Alpy na narty, jednak obawiałem się, że zarówno ja, jak i moja małżonka i dzieci nie posiadamy odpowiednich umiejętności, aby poradzić sobie na stokach. Postanowiliśmy jednak wypróbować ofertę Alpejskiej Familiady proponowaną przez nastok.pl i był to strzał w 10!

Tomasz

Bardzo cieszę się, że zdecydowałam się na wyjazd na narty w Alpy z dziećmi, który proponowany jest przez nastok.pl. Zarówno ja, jak i moje pociechy bawiliśmy się świetnie, na czym najbardziej nam zależało. Z tego względu gorąco polecam tego organizatora!

Lucyna

Poszukiwałem ciekawej opcji wyjazdu z dzieciakami i żoną podczas ferii zimowych. W ten sposób trafiłem na nastok.pl. Bardzo spodobały mi się propozycje tego organizatora i postanowiliśmy z nich skorzystać. Dziś wiem, że bardzo chętnie skorzystam z ich usług ponownie.